مصاحبه با هیدکی کاکینوما مهندس ارشد و دستیار پروژه ی بزرگ هوندا سیویک تایپ آر (Honda Civic Type-R (CTR از شرکت تحقیق و توسعه هوندا ژاپن ، کسی که از سال ۱۹۹۱ با واحد R&D هوندا بوده و بر روی خودرو هایی مثل ان اس ایکس NSX و اس ۲۰۰۰ S و البته سیویک Type-R کار کرده است .
س : با وجود اینکه بیشتر خودرو سازان در حال چرخش به سمت طراحی خودرو های چهار چرخ متحرک برای مدل های اسپرت هستند ، نسل پنجم سیویک تایپ آر ، همه ی ۳۰۶ اسب بخار را به محور جلو انتقال میدهد ،آیا در نسل ششم این خودرو شاهد سیستم چهار چرخ متحرک خواهیم بود ؟